Onze referenties
Unesco
NET-MED YOUTH is de naam van een UNESCO-programma dat al sinds 2014 loopt, met als objectief jongeren uit 8 landen rond de Middellandse Zee de middelen geven om actieve burgers te worden. De UNESCO koos VO Citizen om het slotevent van dit programma te organiseren. Een gelegenheid voor deze jongeren om de resultaten van de voorbije drie jaar voor te stellen.
fiscaliteit.brussels
Brussel Fiscaliteit koos VO Citizen voor de ontwikkeling van zijn nieuwe strategische positionering en zijn nieuwe merkimago. Het agentschap stond in voor het concept en de productie van een externe communicatiecampagne over de fiscale hervorming, en voor de uitwerking van een interne teasingcampagne over de nieuwe branding.
Brussels gewest
VO Citizen werd geselecteerd voor de uitwerking en de realisatie van een globale communicatiecampagne in het kader van het openbaar onderzoek van het Gewestelijk Plan voor Duurzame Ontwikkeling (GPDO).
Brussel Mobiliteit - Mobil2040
Brussels Mobiliteit vertrouwde VO Citizen de realisatie toe van een sensibiliseringstentoonstelling voor duurzame mobiliteit. De doelstelling: de burgers een kijk geven op de mobiliteit van Brussel in 2040 via simulatievideo’s en beelden, uitgewerkt in het kader van de studie “Mobil2040*”.
Brussel Mobiliteit - Week van de Mobiliteit
Ter gelegenheid van de Week van de Mobiliteit en de Autoloze zondag vroeg Brussel Mobiliteit aan VO Citizen een communicatie- en informatiecampagne voor het grote publiek te bedenken en uit te werken voor een periode van 4 jaar.
Service Public de Wallonie
Plan Air Climat Energie, een initiatief van de Waalse regering, heeft als doelstelling om de komende vijf jaar de uitstoot van broeikasgassen te verminderen en de luchtkwaliteit te verbeteren. De openbare diensten van Wallonië vertrouwden VO Citizen de organisatie toe van een persconferentie voor de Waalse Klimaattop en wensten ook een communicatiecampagne rond dit Plan.
AWEX
VO Citizen hielp Awex bij de ontwikkeling en de promotie van een sterk en geloofwaardig merkimago voor Wallonië met de bedoeling om buitenlandse investeerders aan te trekken en de Walen te verenigen rond de verdiensten van hun eigen regio.
Brussel Mobiliteit - Mobilmix Tunnel Party
In het kader van de organisatie van de Week van de Mobiliteit kreeg VO Citizen van Brussel Mobiliteit de opdracht een feestelijk evenement te organiseren ter gelegenheid van de 15de editie van de Autoloze Zondag in 2015.
CIBG
Concept voor een evenementieel programma en uitwerking van inhoud en format van een cyclus van 6 conferenties rond het thema “Smart City”: opvoeding, cultuur, economie, e-government, inclusie, milieu.
gedetailleerde referenties
De bedrijven (rechts- of natuurlijke personen) die zich inschrijven op de databank Contracteo zijn zelf verantwoordelijk voor de inhoud van hun gegevens. Contracteo kan niet verantwoordelijk gesteld worden voor de informatie van derden / bedrijven gedeeld via haar databank. Anderzijds, betreffende inlichtingen/documenten dewelke deel uitmaken van officiële informatie, gelden deze enkel indien deze werden bekomen via Digiflow of andere deskundige dienstverleners of administraties.